shopping

Idag mötte jag Hanna och Fia på janelings för frukost, sedan tog vi en sväng på stan! Mötte senare upp syrran för att leta precent till Linus plus handla presenter till oss själva.. jag hittade lite grejer, men ville inte handla för mycket idag för jag ska till Stockholm imorogn och shopppa!! :)

Nu har jag massa saker ett göra, måste packa inför sthlm, stannar 2 nätter och åka till träningen, sen efter träningen ska jag äta på grappa med Angelica sen sova hos syrran. Sen tar jag nog 10 tåget imorgon om allt går som planerat! sen gå på stan hela dagen, sen hem och sova, sen gå på stan hela fredagen sen festa! sen hem på lördagen! kommer bli såå nice

Idag hade jag på mig detta tillsammans med mina nya shoes!!
LOVE THEM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0