min sommar

Jag vet att jag var väldigt orolig i våras för min sommar! Jag trodde att jag hade gjort ett stort misstag som åkte iväg..        
"Börjar få lite resfeber nu, har jag gjort rätt val att åka till norge över sommaren?? Kommer jag trivas och kommer jag ha kul? Vad kommer jag missa här hemma, och vad kommer jag tappa? Jag vet inte varför jag är så rädd för att åka bort, en sommar måste jag väll klara..(får vi hoppas) Idag är det 2 veckor kvar tills jag åker
Jag gjorde definitift rätt val! Jag trivdes like hell och jag har nog haft den bästa sommaren i mitt liv! Visst har jag missat mycket här hemma, men jag har ju fortfarande allting kvar. Jag har en hel höst att spendera här hemma, ett helt liv.. och det gör ingeting om man åker bort lite då och då.. Den här resan har vart väldigt nyttig för mig, att utvecklas som person, jag tog steget och åkte iväg själv, när jag satt i bilen och åkte till arlanda kan jag säga att jag verkligen ångrade mig, jag ville inte åka.. Och jag vet att under sommaren har jag vart väldigt negativ till många saker, men när jag blickar tillbala på sommaren så kan jag inte annat än le, min sommar har varit helt underbar! trots alla motgångar,  så hade jag mina vänner som alltid stöttade mig genom allt!!

Hur som hällst så vill jag tacka alla människor jag träffat den här sommaren. Jag har träffat så mycket härliga människor från olika platser i världen. Och jag saknar många av dom redan. Jag vill iallafall tacka er för att ni gjort den här sommaren till ett minne för livet, som jag aldrig kommer glömma!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0