min sista fredag här

Japp, min sista fredag i geiranger, och vad gör jag? Ligger i sängen och gör ingenting! KUL jävligt kul! Ingen här vill liksom göra något, och det är rätt trist, med tanke på att det faktiskt är min sista fredag.. sämst med andra ord! Jag vet att jag är jätte hyper och vill göra saker hela tiden, men come on, det är fredag!!! och inte vilken fredag som hälst.. utan min sista! Haha ursäkta att jag tjatar.. men nu ska det bli jävligt skönt att komma hem, pallar inte fler kvällar att bara ligga i sängen och kolla film.. BORING


rätt muppig bild från i måndags

Kommentarer
Postat av: susanne

DU ÄR ALLT FÖR SÖT ,JAG BÖRJAR KÄNNA IGEN DIG:VI VET VAD VI HAR ATT VÄNTA OSS....KRAM MAMMA

2010-09-03 @ 21:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0