jobbigt läge

Jag måste erkänna att det är rätt jobbigt att vara hemma igen, jätte skönt och härligt på alla sätt att att träffa min familj igen, och dom kompisar som jag har träffat! kan inte förklara med ord hur mycket jag saknat dom! men.. det känns ändå jobbigt på nått sätt att vara här, jag vet inte varför jag vet att jag måste ge det en chans för snart kommer jag säkert in i det. Första tiden i norge var jobbig den med.. Och jag vet att jag borde skaffa ett jobb för det här är inte ett sånt liv jag vill leva, jag mår inte bra av att bara ligga hemma om dagarna.. Och det är dte jag gör här hemma, eftersom alla andra är i skolan eller på jobb. Man var så bortskämd med sällskap där borta, jag hade alltid folk runtomkring mig, gångavstånd till alla i princip. Även fast jag skrev att jag hade tråkigt där så hade jag fortfarande endel att ha tråkigt med! Och jag saknar folket jag träffat väldigt mycket!! Jag kan inte gå och le hela tidne och säga hur underbart det är att vara hemma. Det ÄR underbart att vara hemma MED min familj. Men jag känner att här kan jag inte stanna, saker och ting har förändrats sen i våras och jag är inte längre rädd för att åka iväg on my own. Jag har inte packat upp min packning än, dels för att det är tråkigt, och dels för att jag vill inte inse att jag verkligen är hemma nu, och sommaren är slut! Jag mår dåligt av att jag mår dåligt över att vara hemma, det här ska va det bästa som finns, och jag har längatat efter det hela sommaren! Men nu då? vad ska jag göra, vad vill jag göra? Min familj är det bästa just nu, om det inte vore för att jag saknat dom så mycket, och tillbringar den mesta tiden jag kan me dom skulle jag ta första bästa tåg härifrån redan idag.. Men jag väntar tills i vinter, har lite småideer på saker jag vill göra då.. Och  ddå hinner jag umgås med min familj så mycket tills dom i princip kastar ut mig härifrån!! haha (jag kan vara väldigt jobbig ibland) tills dess ska jag föröka komma in i det här livet och njuta så mycket jag kan!  Hadeeeeee


Kommentarer
Postat av: Ji :)

När det händer så vet du vad du ska göra :) dagen... kvällens visdoms ord :P

2010-09-14 @ 02:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0