hemma

Nu är jag hemma igen efter 3 grymma dagar i våran kära huvudstad! Jag har haft jätte trevligt och tycker verkligen om Emma super mycket!! Blir nog snart en trip till till henne, eller typ 10! Igår var vi ute iallafall, grymt kul! Vi var på grodan och dansade loss ända till kl 5. Kom hem halv 7 imorse! haha you gotta love sthlm. Det bra med grodan/lobby var att det var inte döö hett på dansgolvet, så man kunda dansa utan att vara värsta svetlanan.. Idag har vi bara legat in sängen och degat, vädretsfel kan man väll säga..

Ikväll hade jag tänkt att ta det lugnt, blir inge fest för min del, man måste ju vara pigg och fräsh när man ska upp och rösta imorgon;)


En väldigt förtjänad afterwork efter en hel dag på stan



Kommentarer
Postat av: JOHANNA!!

ååååååå VILKA SNYGGA BRUDAR! grrrrrrrrr..... <3

2010-09-18 @ 22:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0