cv

Om det är något jag inte gillar så är det att skriva ett cv, vet inte alls hur jag ska formulera mig så jag ska låta så intressant som möjligt, men nu har jag något som får duga iallafall.. Hoppas det kan ge mig något jobb för det känner jag att jag behöver inom kort! Något som är svårt är också fall man ska ha bild eller inte på sitt cv? Personligen tycker jag att man ska ha det, så dom får ett ansikte på den som söker.. men då är problemet vilken bild man ska ta! Skolfotot har vart ett säkert kort för mig men jag kan inte använda det hur länge som hällst. Jag menar jag blir ju faktiskt äldre! Så funderar på att byta bild denna gång och klippa ut mig från bilden nedan.. Blir dock en svartvit bild då men det är ju alltid något! HELP MEEEE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0