bra helg

Min helg har faktiskt varit så jävla bra! Utelivet i eskilstuna hade jag helt glömt bort! Fredaganr apå cafe ole var jävligt roliga men här är det drag alltså!! Dock väldigt mycket smått folk ute, men det är ju sånt man bara får acceptera.. jag var ju den där lilla en gång också.. Nej men gårdagen med mina vänner var så jävla awsome! Började rätt segt från min sida.. hade inte riktigt blivit människa efter fredagen.. Men sen kom jag igång! Harrys dansgolv är ju bara så jävla maxat!! Och hettt! kvällen slutade mindre bra med en kompis som verkligen skrämde livet ur mig.. Men det löste sig det med! Bilder lägger jag in senare..


Kan få en bild deån i fredgas sålänge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0