allt för min syster

Låg precis och kollade på filmen"allt för min syster" och jag lovar jag har inte gråtit så mycket till en film någon gång! Jag storbölade från början till slut. Men jag måste säga att det var en väldigt bra film, så hemsk på något sett. Man blir berörd på många sett, se det hela från olika perspektiv! Klart sevärd film.. men jag varnar känsliga tittare, den är den sorgligaste filmen jag sett!!

Filmen fick mig att tänka mig mig och min egen syster. Hur mycket jag skulle göra för henne, hur mycket jag skulle offra för henne. Ett band mellan 2 systrar går inte och jämföra med något annat. Jag vet att vad som än händer har jag min syster där, hon förstår mig och har funnits för mig då många andra inte förstått sig på mig. Jag älskar min syster mer än ord kan beskriva, och jag hoppas hon vet hur mycket hon har ställt upp för mig, och jag hoppas hon förstår allt hon gjort för mig. Jag skulle göra allt för min syster, och det hoppas jag att hon vet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0