1 september

Vet ni vad det innebär? att jag skulle vart HEMMA nu om jag skulle åkt hem som planerat! istället stannar jag nu kvar 5 dagar extra.. Men september nu liksom! Redan? vart tog sommaren vägen! Sommaren är verkligen slut nu, eller när jag åker härifrån då är det helt slut, finito! Jag och tobbe satt och pratade idag och han sa "sanna om 4 månader är det december" då sa jag att nej om 3 månader är det december, men han höll inte med för eftersom det var 1 september idag så måste man räkna med september också.. Men han fattade inte att om 1 månad är det 1 oktober, om 2 månader är det 1 november och 3 MÅNADER 1a december.. haha rolig kille den där tobbe...

Men att veta att det är 1a december om 3 månader var inte sån rolig tanke.. Snö is och kallt.. ge mig värme!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0