störd natt?

Inatt verkar ha vart en väldigt konstig natt.. någon som vet fall det varit fullmåne eller något? Tror inte det för har för mig att det var det rätt nyligen, men det verkar som många har haft svårt att sova, inget konstigt att jag hade det med det är iallafall 4 stycken till som jag pratat med idag som haft det, vad var det för speciellt med den här natten? haha stört! Kan ju faktiskt ha något med någon dragningskraft att göra, eller om jag ska vara helt ärlig så fattar jag mig inte på det där för 5 öre, vi kan iallafall konstatera att något speciellt måste det ha vart... eller?

Kommentarer
Postat av: hellan

haha! jag sov också askasst! Fast jag tror att det var för att det spöregnade mot rutan halva natten!

2010-10-19 @ 22:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0