såäre

Av någon anledning mår jag väldigt konstigt just nu.. Kan inte förklara, menmin kropp känns allmänt skum! Som nu ligger jag med kläder under täcket och fryser. a jag vet inte allt. Kan vara för att jag är helt besatt av Grey's anatomy som jag tror att jag är sjuk eller nått! haha

Ihelgen har jag bestämt mig för att ha en vit helg, tänkte ta en liten tränar helg istället. Idag tänkte jag dra och gymma nu på eftermiddagen sen testa på yoga, sen blir det väll att kolla idol eller nått, ogillar idol! Men man är ju bara nykter en gång, tänkte jag skriva men.. så äre ju inte!

Världens mest värdelösa inlägg jag vet, men nu vet ni iallafall, vad som försegår i mitt huvud!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0