pms?

Fan, vad mitt humör går upp och ner hela tiden! Jag fattar inte själv vad jag håller på med. I ena sekunden är jag jätte glad över allting, i andra sekunden känner jag mig helt.. konstig.. arg men ändå ledsen på samma sätt, som nu! Kan vara för att jag sovit dåligt inatt igen, kan vaar för att jag inte ätit någon lunch än men orkar inte göra någon, kan vara för att jag bara ligger hemma och har inget att göra. Men jag orkar inte göra något åt saken! Jag vet inte vadmitt humör styrs av för ttillfället, vädret? PMS? något annat? Allt jag vet är att mitt humör går upp och ner hela tiden, och jag vet inte vad jag ska göra åt saken!!


I could really use a wish right now, wish right now, Wish right now!

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du fått nytt nummer nu eller har du samma?:) saknar dig!

2010-10-27 @ 15:47:40
URL: http://maddemoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0