lite skit

Jag har absolut ingenting att göra, orkar inte hitta pånånting att göra eller vill hitta på nånting att göra! Jag känner mig riktigt seg och orkeslös just för tillfället och trivs bäst i min säng.. Kollade nyss på sista avsnittet av kungarna av tylösand. och helt ärligt var det ett äldigt kasst program, men jag kunde inte sluta titta på det ändå!

Ni alla vet väll vem Nemo i programmet var, och ni som inte sett programet har nog hört talas om vem han var. Jag ogillade honom till en början vet egentligen inte varför men jag bara gjorde det.. men efter att ha sett ett klipp från när han var liten ändrade jag uppfattning.. ni har väll inte missat att han var med i småstjärnorna?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0