kul med Madddis

Kvällen igår var jätte trevlig! Jag och madde tog upp varsin box och satte oss och börja pimpla, hehe! Pratade om allt och inget, har inte träffat henne ordentligt sen jag kom hem fårn Norge så vi hade mycket att prata om, om inte annat gamla minnen! Vi spelade nått jävla Quiz som dom hade fått från systembolaget, det innehöll 5 olika frågaor på varje kort. så vi körde att man skulle dricka varje fel man har.. Det var bara dte att frågorna var SVIIIN svåra! om vi hade tur hade vi rätt på en av dom ibland, haha sjuka fårgor!! Sen drog vi iallafall vidare ner på Royal, och där träffade vi på en gammal vän, så då bölev det ännu mera minnen,, Åhh lovely

Föresten så måste jag ha vart den snyggaste i världshistorien nyss, har io prencip nyligen gått upp så ringer morfar och vill att jag ska springa ner med korsord till honom. Så jag springer ner i färgglada pyjamasbyxor något linne och adidastofflor! haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0