Idag är ingen vanlig dag

FÖR DET ÄR SANNAS FÖDELSEDAG
HURRA HURRA HURRA


20 år!! inte varje dag man fyller det va?? systemet here i come liksom!! känns skönt faktiskt... mamma och pappa kom in till mig i morse med paket och sjöng för mig. Egentligen ska jag inte firas först på fredag så jag skulle inte få nå presenter först då först.. men som den 10 åringen ( 20 var detva??) jag är ville jag ha paket på min födelsedag!! Och det fick jag allt, 20 stycken för att vara mer exakt! Fick ett stort paket. som ni då förstrå är resväskan. sen när jag öppnade den var varje sak av dom där inslagna i ett eget paket! hahah dom är ju bara för söta, pappa sa att det var sista gången dom kom in till mig och sjönt, jag är 20 nu.. men det spelar ingen roll sålänge jag bor hemma ska dom sjunga för mig! Och när jag förmodlingen nångång i framtidne skaffar pojkvän och flyttar ihop med honom ska han sjunga för mig.. thats life !:)

Nu ska jag ta tag i min dag, min födelsedag!! Får se vad som hittas på.. ut och äta ikälll med familjen iallafall! myspys
Ha en bra dag allihoppa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0