i feel happy

I feel pretty, Oh, so pretty, I feel pretty and witty and BRIIIGHT! haha har fått låten från anger managment på huvudet.. fast personligen skulle jag vilja byta ut ordet pretty med happy!!

Jag klarade av dagen iallafall trots min träningsverk, och min trötthet och min tränningsverk och min träninsverk! Jaa jag har alltså sån jävla träningsverk ni inte kan tänka er, jag kan inte skratta för jag har sån träningverk i magen, jag kan inte hosta, jag kan inte hålla i en tvåliterscola med ena handen för jag har sån träningsverk i händer och armar, jag kan inte pilla mig i örat för att jag har sån träningsverk i armen.. Ok ni fattar grejjen..

Nu ska ja ialalfall sova, imorogn bär det va mot v-ås för en trip till att buya some presenter till mig.. I hope! På onsdag är jag 20 år.. awsome:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0