Right right, turn off the lights

yooo! Nu har jag vart i ellfolk i princip hela dagen och stått i kiorren, och återigen måste jag säga att vårat p 99 lag verkligen imponerar, (jag har väll sagt det?) Grabbarna är 11 år och skitduktiga, idag utklassade dom onyx med typ 13-0? Torshälla är ju bara för bra..:) Gick mindre bra för dom andra torshälla lagen idag, tur att vi har våra småpojkar!

Nu är jag redo för fest, party all in ikväll eller? känns som det! Kommer nog bli skojj!! Fia och Melina ska firas så det bjuds på middag och lite annat gott, sen går vi nog ut. Så hoppas ni alla får en fin lördagskväll för det hade jag tänkt att ha!

So raise your glass if you are wrong

Kommentarer
Postat av: Anonym

cute du är när du blinkar på dina bilder

2010-11-28 @ 03:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0