happy moment

ohh yes, jag är glad nu.. Har hunnit med och träffat både madde och fia, vilket är bra.. det är fredag, och det är skönt.. och mina skor har kommit!! och jag skojjar inte jag älskar dom! skulle kuna gifta mig med dom!! bääst!

Det ända som tynger ner mitt happy moment, är att jag har sån beslut ångest över en grej. Vad det är kan jag skriva senare här.. och det känns lite jobbigt faktiskt.. men på samma sätt väldigt bra.. aa mer om det senare, min kväll består ialalfall av lite träning som jag tänkte åka iväg på soon, sen kommer pina hit, stackarn har vart sjuk hela veckan så nu ska vi ha massa fredagsmys!:) hur awsome låter inte det?

Btw så fick vi vykort från sofia sis, idag! och jag saknar dig jätte mycket.. hoppas du har dte bra på ön, tänker på dig bästa du


Min utfit!! transparent skjorta jeans och boots..

Kommentarer
Postat av: josephine

haha, pina :( är det så du tycker om mig ? :( ;)

2010-11-26 @ 18:12:11
Postat av: Sanna

hahaha sorrry darl:(<3

2010-11-26 @ 18:32:20
URL: http://sanneri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0