Grappa ikväll

Hej hopp, nu har jag vart på stan och fixat lite ärenden.. bla solat.. kändes att det behövdes i denna vinterkyla! Men jag måste säga tat lite mysigt måste man ju tycka att det här vädret är idag.. inte jätte kallat, inge blåst ingen snöstorm.. utan bara snö! Sen att det är snorhalt ute och jag höll på att dra på ändan ett par gånger är en annan femma..hehe senare ikväll ska jag hem till syrran sen ska vi gå och äta på grappa.. Love love love i want yout love! Vette fan vad det blir ikväll men grappas pizzor är bland dom godaste som finns så luter åt en sån faktiskt :) Nu är det inte långt kvar till jag ska till stockholm och hälsa på min sötnos Emma.. och som jag saknar den tjejen!!


Sofia och jag sist på grappa..      PIZZZZA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0