Decisions decisions..

Kvällen igår var jätte kul! Tack Sofia och Melina för en fin och trevligt födelsedagsfest.. Jag var rätt lugn igår faktiskt, dels för att jag mådde lite halvdåligt, ska jag bli frisk nångång? och dels för att mina tankar är på annat håll.. Men kul hade jag ändå, vi begav oss mot harrys och dansade järnet där med alla etttusen 25 gäster typ. haha det var smockat, men faktiskt kul ändå! Och vädret då? helt sinnes!!

Idag gäller det för mig att bestämma mig, jobbigt! Jag har nog aldrig haft sån här beslutsångest förut. jätte jobbigt.. det känns som vad jag än väljer sås kommer det bli fel. åhhh jag vet inte vad jag ska göra.. please somone shoot me!!


Fin fin fruksot va??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0