1a advent

Idag har det vart första advent, och det har vi firat med första adventmys med släkten, förutom min kära syster  då som saknades! Det bjöds på smörgås med julskinka, pepparkakor, mjuk pepparkaka, saffranslängd tårta och glögg, julmust och kaffe. Inte illa pinkat va, synd bara att jag kommer rulla fram hela veckan, hehe.

Mamma har sin jobbarkompis med son övernattandes här idag också, och lilla neo sover över så det har vart hålligång hela kvällen. Dom 2 kidsen har sprungit mkring och lekt hela kvällen, hur orkar dom? Devon sa även att han älskar med, så himla söt unge!

Nu ska jag nog snart ta och lägga mig, börjar bli riktigt trött efter all lek med ungarna idag, och det ska bli skönt att sova. Imorgon möter vi våra 95grabbar på träningen. Då jävlar äre fight! vi ska vinna vi ska ta dom, vi ska göra ketchup av dom!;)


en trött tjej säger godnatt


Neo och jag leker med min telefon


Bild från igår, våra snygga sugrör


Kommentarer
Postat av: anton

jaaa vi ska krossa =) hahah!!! mums ja har också ätit massa , vi får rulla tillsammans :D

2010-11-28 @ 20:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0