1 November

Idag är det redan första november, gud vad fort tiden går!! redan ett år den som jag bodde hos Emmet en månad då hon var i skåne! Jag hade tänkt börja med något nytt här på bloggen där jag varje månad lägger ut vad jag gjorde under den månaden förra året.. Så här har ni några bilder på vad jag gjorde November 2009!


Inte så många bilder kanske, för jag tog nte så mycket bilder då.. mest på fest, men faktiskt under den här månaden hade jag bara en mapp med festbilder, kan det vara så att jag bara festade en gång denna månad?? Låter ju helt otroligt isåfall!! hehe

Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-11-03 @ 17:28:59
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0