Tidig morgon

Tjenare, kl kvart i åtta cyklade jag hem idag från Angelica där jag sov igår efter att vi fått för oss att dra ut efter jobbet. Kännde mig inte speciellt het men jag tänkte, äh hur många kan vara ute den här tiden? Men det var många, som på dagen nästan! När man inte haft ett jobb som iunnebär tidiga morgnar på länge så missar man denna rusningstid.. Ända gången jag börjar tidigt är på lördag eller söndag morgnar och då är det lika dött som i öknen kan jag lova!

Nu är jag hemma iallafall och hade tänkt att plugga lite teori innan ja ska dra mig ner mot stan och träffa syrran, måste även föröka få tid hos någon frisör, jag hade tid hos min idag men hon var sjuk och jag måste verkligen slinga det nu!!! Ikväll är det grill mys hos farmor och farfar LOVELY



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0