Skön och lugn helg

Halloj, nu hade jag snart tänkt att sova efter min vita, lugna och delvis sköna helg.. eftersom jag inte vart helt kry så tog jag det säkra före det osäkra och stannade hemma, jag vill ju inte riskera att ligag sjuk en vecka till. Igår  så var jag på stanen sväng med min syster sen så kom hon och Klara hit och åt. Sen gick jag och la mig tidigt.

Det känns ju skönt att man kan ha lugna helger ibland, men det här är inte min grejj! Nu menar inte jag att jag måste ut och supa varje helg utan att göra något.. som att jobba, jag är väldigt glad att jag har mitt jobb som servitris då jag har det som "ursäkt" att inte festa hela tiden, för att bara vara hemma och kolla film tycker jag kan vara tråkigt, speciellt ensam..

Så det var min helg, nästa helg får ja se till att festa till det lite, men jag är glad nu att jag tog det lugnt för jag är frisk och jag kan börja träna i veckan. Övningskörningen gick bra btw...

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0