jaaarå

Idag  har jag setat och pluggat teori, det är så jävla irriterande när man har fel på en fråga så står inte svaret i boken!! Och nått annat som är irriterande är när de kommer folk och datan dom sätter på inte funkar, så går dom och frågar om hjälp istället för att ta en annan dator, alla var nämligen lediga förutom den jag satt vid!!

Sen har jag jobbat, och nu är jag hemma och mamma och pappa har övergivit mig så ja får äta själv. Anton kommer hit senare och då äre vina som gälller. Sen får vi se vad vi hittar på var skojjsigheter nått kul blire, för det blir det alltid med den bruden. höhö!  tills dess får jag klara mig själv, me myself and I.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0