God nattt

Ligger och  tryar to sleep men det går inge vidare vaaa! Jag ligger och tänker på att jag vill på stan och shoppa.. shoppa hjälper mot allt, om man är arg ledsen upprörd nervös... ja allt vad man kan tänkas vara på för humör så hjälper det att shoppa.. och lyssna på kent ibland!

Påtal om nått helt annat sa mannen som hade halkbanan att man inte får köra bil om man är för glad!! haha " Nej tyvärr jag kan inte jobba idag för jag får inte köra bil för jag är för glad"

Tänk vad skönr för min syster då liksom som jobbar på posten på lantbrevbäring eller tömmer brevlåder.. skönt att kunna hoppa över dagarna men är lite extra happy sådär!


Vissa har det bra....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0