Balen 09

Idag när jag var och kollade på balen så dök verkligen minnena upp från våran bal för 1 år sen! Man kom ihåg känslan hur kul det var, något av det roligaste jag gjort i mitt liv och jag ångrar verkligen inte att jag gick på balen. Jag tänkte också tillbaka på den tiden, och jag saknade den, allt var så bra då, med allt i princip! En hel del har ändrats, mycket man inte velat ändra har ändras, och innerst inne så vill man ändra tillbaka det, men vet inte fall det är försent. Det är mycket man ångrar, men man vet inte hur man ska återställa det. Hur som helst så var det balen jag skulle prata om och den var oförglömlig<3


Kommentarer
Postat av: malin

haha, jag har inte kvar dom, jag tog domm ifrån bdb, min hårddisk kraschade ju för ett tag sen med tuuusen mer bilder, så det är lite synd att jag inte har kvar dom också haha

2010-05-14 @ 16:52:26
URL: http://malinmalinmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0