Utvilad

Godmorgon. Inatt har jag verkligen sovit ut känns det som, mamma kom och väckte mig vid 10 och då hade jag inte vaknat nångång sen jag sommnade igår kväll, eller a natt.. Snart ska jag och mamma ner på stan och fixa med lite grejer, kolla nytt abonemang till mig tillexempel.. Sen ikväll är det step sen ska jag nog sova hos syrran...

Solen skiner idag igen och jag bara älskar dte här vädret. Försökte mig på en promenad igår men nu ger jag mig nog inte ut på en walk tills snön försvunnit.. det var ett hellvete, jag hade tur som inte ramlade!

Jag hittade ett roligt program på min dator, cyberlink youcam hette det och man kunde ta massa roliga bilder, men sen kan jag inte komma åt bilderna på något sett, någon som har det som kanske kan hjälpa mig hur man gör? Det kanske inte går överhuvudtaget! Jaja Ha en bra dag allesammans iallafall..

PUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0