Bygg nått vackert eller krossa allt

Jag har så mycket tankar i huvudet just nu.. kl är snart 2 och jag är inte det minsta trött, trots att jag sov dåligt igår natt..

Jag vet inte riktigt hur jag kan skriva det här inlägget så att nån ska förstå mig, när inte ens jag kan förstå mig ibland.. Men shoooot! Det är såhär att några av mina nära vänner har gått ut långa förhållanden nu den senaste tide, eller gått och och gått ut, deras relation har tagit slut.. Och klart som fan dom mår dåligt.. det förstår ju jag med! Man mår piss helt enkelt!! Och då undrar jag liksom, är det värt det?

Jag har aldrig vart tillsammans med någon jag vet inte hur det är, jag har häller aldrig gått ur ett långt förhållande, men det kan jag tänka mig hur det är, när jag ser hur mina vänner mår! Jag mår dåligt av att dom mår dåligt, Men dom mår förmodligen ännu sämre.. Och är det då värt att då inleda nått som gör så ont när det tar slut? för slut tar det.. Man kan vara lycklig utan en partner också... jag har vart lycklig!! Och jag av nån vet vilka idioter till killar det finns!!! så jag klarar mig bra som jag har det...tror jag?


Jag skulle kunna skriva ett 10 meter långt inlägg om det här tror jag men då skulle det bli så himmla rörigt, ungefär så rörigt det är i mitt huvud just nu!

Bästa killen<3

 






Kommentarer
Postat av: anton(angelica)

sötis! jag lovar de är värt de!:) den bästa känsaln som finns är att vara kär och få en puss av den man gillar, sen är de kalrt att man mår sjukt dåligt när de tar slut, jag vet ;) mne du ja lovar efter regn kommer solen, och men mår bättre och bättre för man har alltid sina vänner och till slut hittar man någon annan ;) så sanna klart de är värt de! dags för dej att chansa lite och satsa :) puss

2010-03-17 @ 15:26:27
Postat av: Isabelle

Klart det är värt det!

Tänker du likadant om husdjur också? Det är inte värt att skaffa en hund, älska den och ha kul i många många år för till slut dör den?

Och alla förhållanden tar faktiskt inte slut (inte förrän livet gör det alltså)



Det onda är en så mycket mindre del än det goda i slutändan! :)

2010-03-19 @ 22:05:58
URL: http://bepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0