Stört internet

Hejhej, just nu sitter jag på mamma och pappas datar, den är jätte seg!! Internet på min dator vägrar att funka och det är inte så kul.. Kan vara för att vi ska byta nått skit med telefon tv och internet, men vi har inte kopplat in det nya än så telefonen har varit död sen i måndags! Hoppas linus kan komma och fixa det idag, vill ha min dator!!

Idag ska jag ner på stan och träffa madde, det var ett tag sen vi sågs sist faktiskt.. Känns som jag skriver så med alla jag ska träffa, men jag har helt enkelt inte tid att träffa folk så ofta..! hehe Ne men de va ett jävla bra tag sen sist faktiskt så det ska bli kul :) Vi får väll se vad som händer, jag skulle behöva kolla efter något som jag kan ha på mig på lördag för jag har inget att ha på mig!!!

Jag och fia ska nog kolla farsan på bio imorgon istället, hoppas den är bra!

Nu ska jag fixa mig sen gå till ica och hämta ut ett paket från nelly


Madde och jag för 2 år sen (vi har bytt hårfärg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0