Moff kväll

Hej hej, skulle kunna skriva ett till aggro inlägg nu också, men jag tror jag skippar det vaa :P jag är lugnare nu och kan kontrollera mig själv igen! hehe

Jag har iallafall precis kommit hem från en film kväll hos emmet, vilket var väldigt trevligt.. För er som inte vet så bodde jag i hennes lägenhet hela november för att hon inte var hemma, så jag trivs väldigt bra i den lägenheten. Jag köpte iallafall med mig glass kolasås nått crunch strössel och chirre så vi gottade oss riktigt ordentligt såhär dan innan match:) vi kollade på filmen dumpa honom, den verkade rätt bra men vi satt och pratade rätt mycket så missade typ hälften.. haha

Imorgon är det somsagt match.. Kl 11.45 i ellfolk, så ni som inte har nått för er kom och kika vettja :)

Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0