Min bussresa

Haha idag när jag var påväg hem så satte det sig nån kille bredvid mig på bussen och efter ett tag märkte jag att han somna.. Alltså han sov!!! Hru guppig än vägen var så vaknade han inte.. Och han såg ju väldigt rolig ut så jag viste verkligen inte vad jag skulle göra.. Så jag satt där och skrattade för mig själv på bussen... Och dom som känner mig vet att när jag börjat skratta så kan jag inte sluta så jag fick verkligen sitta och försöka tänka på nått tråkigt så ja inte skulle sitta och gapskratta!! jaja han lyclades vakna till då ja skulel av så ja kom förbi han iallafall.. stackars kille!

Idag på träningen, så var vi några som vanligt.. vilket betyder småmål! Men vi planerade också lite inför våran avslutningsfest som är på lördag!! SVINKUL!!

Först har vi match borta mot telge, sen ska vi käka på grappa sen hem till syrran på förkrök med beerpong och annat skojj!! Ser vi fram emot:)

Puss och godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0