Fullmåne..

Hej, nu har jag kommit hem efter min arbetsdag.. den har varit ok.. När jag åkte hem idag såg jag att det var fullmåne, eller är snart kanske? men då brukar jag alltid ha extra svårt att sova... ogillas!

När jag var påväg till bussen imorse iallafall så kände jag att det var skönt väder(och bussen kom och jag orkade inte springa) så jag bestämmde mig för att ta en promenad till jobbet, årets första promenad faktiskt och det var skönt som fan, bara lite musik i öronen som fattades! så skönt att våren äntligen är här!!

Och när jag åkte hem fårn jobbet idag missade jag att tryck anär jag skulle gå av så jag fick åka en hållplats till!! inte min bussdag idag...

Nepp det var inte så mycket om att skriva om idag.. förutom att slagstaglass öppnar på torsdag!! VÅRTECKEN SOM FAN!!

annars så är jag inte så jätte förtjust i slagstaglass, visst det är ju gott men inte så mycket godare än annan glass.. eller?? Snäckorna funkar ju men dom är ju så stora

Slagstaglass för många år sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0