Det är bara minnen för livet

Idag så har jag träffat hanna och fia=) Fia har ju nyligen kommit hem fårn thailand så vi catshade up lite! vi fick se bilder därifrån och NEJ JAG VILL INTE ÅKA DIT!!!... eller??


Här är en gamal bild på oss från typ 2 år sen. Vi festade typ tillsammans varje helg på den tiden och gick till lotus på biljetter så det var gratis inträde innan typ halv 12??

Det har var den kvällen då jag lyckades få in mig och hanna gratis för jag sa att vi var utklädda till prostituerade då det var maskerad!! Jag är bra smart när jag är full ;)

Imorogn ska jag iallafall till sthlm med syrran och shoppa!!! Kulkul

Sov gott =)

Kommentarer
Postat av: s

och jag va så jävla packad så jag fick åka hem :P

2010-03-05 @ 08:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0