Bad

Hej hej, idag så har jag jobbat, rätt segt faktiskt, vädret för att det blir så dåligt med kunder.. Sen har jag tränat med Anton.. fan vad duktiga vi är som orkar oss till gymmet, haha eller?? efter träningen tog jag ett långt och välförtjänat bad, jag letade fram en gammal veckorevyn tidning och låg och läste den tills vattnet började bli kallt!!

Det är rätt mycket jobb denna vecka, men snart är det slut på det.. Jobbar typ 2 veckor till på hedbergs sen är jag typ ledig varje dag.. vad ska man göra då liksom?

Förövrigt är jag rätt tankspridd just nu.. vilket resulterar i ett jag har svårt att sova på nätterna, vilket betyder att jag är trött och när jag är trött är jag väldigt lättirriterad, så det jag vill komma till är att om ni ser mig gå omkring som en lite argbigga förstår ni nu varför!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0