Åhhh hooo

Just nu tror jag inte man kan vara mer irriterad än vad jag är!!! När jag kom hem från jobbet typ nyligen, så tänkte jag lägga mig med datorn i knät och kolla runt lite vad som hänt ¨på internet sen senast jag var inne!!! Men när ja lägger mig i sängen med datorn inser jag att trådlösa har slutat funka.. IRRITERANDE SOM FAN!!!

Men smart som jag är tar jag sladden som sitter i den amdra dotorn men tror ni det funkar eller???? Otrött och uttråkad som jag är sätter jag mig vid mamma och pappas dator som förövrigt är segast i världen, och tänkte logga in på msn men det går inte, ne för ja måste installera en ny vertion och nu har jag setat och väntat på det i 100 år!

A och nu när de är klart måste jag tydligen starta om datorn!!! PISS PÅ ALLT!!!

Kan bjussa på en bild från bowlingen som typ är 100 år gammal!

jag jobbade med tjej nr 2 och 3 idag, tjej nr 4 var nere och myste


GODNATTT!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0