Sverige pussas och kramas

Alla är väll lyckliga och känner värsta halleluja moment just nu va? Bröllopet har sänts hela dagen och jag har faktiskt kollat lite, dock inte varit sådär jätte intresserad men kul är det väll! Dom såg iallafall kära och lyckliga ut och det är nog hela sverige just nu också!! Daniel var så söt när han höll talet.. "MHHMM  hehe Mhh" haha sööt!

Men alltså fatta vilken stor grej det här är, jag har faktiskt inte gjort det än.. Men tänk bara på hur många kungligheter det är i stockholm just nu! Synd om nått skulle hända där liksom, nån sten från rymden eller nått kanske slår ner där! Det skulle bli katastrof in the whole world liksom! Stört..

Vi har iallafall en ny prins nu.. eller hertig eller riddare.. whatever.. men fårgan är vad han kommer kallas när hon blir drottning? Det har jag inte fattat än iallafall.. men jag bryr mig nog inte så mycket häller. Nu ska jag sova och sen är jag ledig imorogn.. hoppas på fint väder :) NATTTTTIIIII

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0