Studentfirande

Imorgon tar min kusin studenten!! Så vi ska till stockholm och fira han, vi ska åka hemmifrån redan halv 8, och det typ suger. Men jag är så gott som klar nu iallafall, solat, duschat, rakat benen, målat naglarna fönat håret mm... Men det ska blir kul tycker jag äslakr festlighteer av olika tillfällen, speciellet när det bjuda på champange;) hehe

Annars idag har jag kört, legat ute och solat och tränat.. haha och solariumet jag solade i var nått jävla high teck solarium, det sprutade vatten på mig och grejjer.. jag fattade typ ingenting, är det jag som är efter eller?

Nu måste jag nog föröka sova så jag kommer upp i tid imorogn.. kl ringer kl 6, men fall jag går upp då återstår att se!


Alla kusiner samlade..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0