sjung om studnetens..

Min kusins student igår var mycket trevlig, vi åkte hemmifrån vid halv åtta så det känndes lite wierd att vara uppklädd och fin redan den tiden! haha men väl framme i stockholm åkte vi tunnelbanan till hans skola, och det var lite kul med tanke på att varken Kurt och Inger ( hans föräldrar) hittade speciellt bra så det blev en intressant trip! Såg även typ den snyggaste killen ever på tb, som hämtad från en dröm...

Det var kul att se alla studenter jag fick värsta flaschbacks från min student förra året, sen måste jag tillägga att flaken i sthlm är helt sjuka! Proppade till max och typ ingen koll på nånting. Senare underdan läser vi på internet att en kille ramlat av ett flak och landade på huvudet och var helt medvetslös, inte så konstigt tänkte vi.. men som tur var var det inte Johan som ramlat av, även fast dom hade en rätt så farligt flak! (bild kommer senare)

Sedan tog vi tb tillbaka hem till dom och där åt vi massa god mat och tårtor och frukt och god dricka, men frammot 7 började vi fundera på att åka hem, Johan åkte iväg och det började blir kallt och myggen kom. Då åkte jag hem till Hanna och drack vin med några tjejer på altan. Sen begav jag mig vidare mot stan och royal!!

Så dan i helhet var toppen, dock lite kallt i sthlm då solen inte var framme men det löste sig.. Bilder komme rupp senare under dan.. nu måste jag ut och försöka njuta av solen!!!
PUSSS


Min klass


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0