raaaaain

Som ni kanske redan förstått så finns det inte så mycket att göra här när det regnar! Och det regnar som fan nu, alltså finns det inget att göra! Men jag och Johanna trotsade vädret och gick till affären för att vi ville ha godis och massa gott till kvällen! Och vägen till affaren är inte den roligaste, eller det är väll mer vägen hem som är jobbig... vägen dit är typ 15 minuters nerförsbacke.. hemvägen är typ 20 mins uppförsbacke! och då menar jag brant backe.. Den vägen går jag några gånger om dagen för att gå till jobbet/affären/"centrum"! Snacka om att jag kommer ha läcker häck;)


Kommentarer
Postat av: Ji :)

Haha! Du hittar alltid en ljus punkt i vilket väder som helst :D Jag hade nog också stor trivts där, ser jätte mysigt ut :) Hare gött.

2010-06-19 @ 01:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0