Ny dag imorgon...

Idag har vart en rätt jobbig dag, inte jobb mässigt så, jobbet gick bra, känns skönt att börja lära sig mer och mer! Men för mig har den varit jobbig.. Det här kanske inte är något som är intressant att läsa men eftersom det är min blogg vill jag skriva om hur jag mår! Om jag kommer skriva varje dag att allt är på rosa moln här hela tiden kommer jag ljuga, för jag vet att det kommer gå som en berg och dalbana hela tiden, vissa stunder kommer vara helt underbara och andra rätt kassa.. Inatt drömde jag en dröm om en helt meningslösperson i mitt liv, som i did'nt could care less about.. Men drömmen fick mig ändå mig att sakna.. och det har vart jobbigt hela dagen för jag har inte kunnat släppa det! Det hela gör det mycket svårare när jag inte har min vännner här att prata med. Idag har vart en riktig saknar dag, jag saknar min familj redan.. bara tanken på att inte få träffa dom på länge gär att jag saknar dom ännu mer...Jag saknar mina vänner, jag saknar min säng, jag saknar vissa tider,  Nu känner jag mig bara löjlig så nu slutar jag.. Imorogn är en ny dag och nya tag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0