Mjölkrig

Tummen upp för mina fina brön! Jag fick hjälp av fransmännen här, som förövrigt läser min blogg så jag måste passa mig vad jag skriver! HAHA (A) Nu har vi iallafall dom sista bröden i ugnen! Men det var inte lätt att hitta rätt ingridienser här i affären när det inte riktigt heter samma sak på norska.. men dte löste sig, tror jag! Så jätte dyrt blev dte inte häller.. Typ 280 spänn bara! Och då måste jag tillägga att jag handlade en jävla massa grejjer.. och som tur var skulle fransmännen åka upp hit så jag fick skjuts också!Det går bra nu, kompis det går bra nu!






Kommentarer
Postat av: Fabien

Hahahah! Hyggelig kommentarer, men ikke fortvil! Du kan skrive hva du vil! Jeg er bare å lese det;) Var en hyggelig bakeri leksjon allikevel og en god mel kamp;) Tack så mycket !!! Det var jättegott !!! Kos Kos koselig Svenska jente: p



Hope i wrote it well and didnt make any writing mistakes!!!

2010-06-24 @ 16:16:51
Postat av: susanne

vad glad jag blir att se min vanliga sanna panna.... neo och jag har varit och bada i mälis .hoppas att brödet smaka bra,du kan stå för det här hemma.du fick lön i dag c.3500kr.kram mamma

2010-06-24 @ 16:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0