Madeleine 28 år

Idag fyller prinsessan Madeleine 28 år! läste i nån tidning att hon firar den i USA nånstans.. Kul! Brukar det inte vara värsta uppståndelsen när nån i kungafamiljen fyller? Eller är det bara när kungen och kronprinsessan? Noll koll..? Jag har iallafall kommit på att jag inte längre vill vara prinsessa, det var ju ens högsta dröm när man var liten, men att åka omkring på olika tillställningar som nationaldagar, födelsedagar (med undantaget nudå), namnsdagar jag vet inte vad.. och ibland med väldigt fula kläder! verkar väldigt tråkigt faktiskt... Men visst att bli tillsammans med prinsen skulle jag aldrig klaga på.. NEVER!!(A)



Hur som heslt så ska jag sova nu, om jag kan sova dvs... WIEEEE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0