Låt mig gå i bitar, jag har gjort nått så dåligt igen

Ja, det är så jag känner!! Det känns som allt jag gör blir fel, eller så blir folk sura hela tiden, eller alla och alla, min familj speciellt!  Nu inför resan så känns det som jag gör fel hela tiden, eller dom blir iallafall sura hela tiden, kul att det känns som vi börjar glida isär redan innan jag åker liksom!! Visst jag kanske säger en sak men gör en annan, men det är helt kaos i mitt huvud just nu! Ni kan tänka er en storstad med den värsta rusningstrafik på det, plus en snöstorm som gör det ännu värre, det är mitt huvud just nu!

Just nu vill jag bara åka iväg, för jag orkar inte att folk sak gå och störa sig på mig hela tiden.. jag hade tänkt ta en chillkväll med nått glas vin med mina kompisar ikväll, men mamma ggjorde mycket klart för sig att "jag har mycket viktigare saker att göra än det". Så det sket sig, jag ska ut och springa en runda istället.. win win!

"fattar du inte att det hr med körkortet är viktigt?" har jag fått höra!! NO SHIT?? kanske därför jag lagt ner nästan all min tid, och mycket pengar på det? JA jag fattar att körkortet är viktigt men jag kan inte bara gå och tänka på det hela tiden!! Usch jag är bara så trött på allt, antingen är det väll jag som är en riktigt PAIN just nu eller så vet jag inte vad det är!

Nu blev det ett väldigt känsloinlägg, men sånt ni får ta!! Ha en bra kväll

Låt mig skrika färdigt
tills bröstkorgen blir tom...
Låt mig spricka sönder
Det har jag verkligen förtjänat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0