Lång dag

Idag var det så jävla dött på jobbet.. Till skillnad fårn igår då jag kom hem efter 12 på kvällen, vi sätnger vanligvis 10! Men idag så var det nästan inga matgäster alls, plus att det var fint väder. Jag passade på att sola när jag slutade men det blev kallt ganska fort.. Jag är så jävla slut i hela kroppen. Mitt huvud känns tungt och jag vet inte hur många gånger jag nysit idag!! Sämst

Ikväll är det tydligen poker och vinkväll hos chefen igen, det är ju norges midsommar idag och det firar dom med en stor brasa(efter eller vad??) men jag orkar verkligen inte.. Känner inte för det häller, just nu känner jag inte för nånting. Idag är en dag som jag verkligen längtar hem också.. Saknar saker jag inte vill sakna och jag blir så jävla irri på mig själv för det..

Funderar på en film kväll, jag har lite popcorn kvar också, det är ju trots allt lill-lördag;) hehe


Kommentarer
Postat av: susanne

det blir nog bättre,när säsongen börjar på allvar.vi saknar dig också....hoppas att du blir av med din förkylning.vi ska till morfar och fika neo och jag.vi har baka svergie kaka.jag ska ta tag i att köpa mic nästa vecka.kram mamma

2010-06-24 @ 08:42:03
Postat av: Sanna

Åh ni får hälsa honom så gott från mig! Åh sverige kaka låter gott det vill jag ha.. Själv ska ja ner till den svindyra affären här nere och handla grejer så jag kan baka bröd idag. Saknar er!!!

2010-06-24 @ 11:04:22
URL: http://sanneri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0