I natt jag drömde

Okej, min dröm var helt sjuk inatt! Helt seriös, först drömde jag att willys skulle bli rånat eller nått sånt, larmet gick och alla sprang därifrån och det var heöt kaos på parkeringen så alla skulle komma därifrån så fort som möjligt.. men några var kvar och åt massa efterrätt som tydligen fanns där??

Sen mitt från ingenting får jag att barn, som förövrigt var jätte söt!! Men det fanns ingen pappa till ungen och jag bodde på nått jävla hem.. Sen hade unngen som en metall tratt runt huvudet och aa det var helt sjukt.. Nu fick jag inte drömmen att låta så som den verkligen var utan ni tycker säkert att det var som vilken dröm som hällst men den här var verkligen skum!!

Sen vet jag inte vad jag drömde mer men jag känner som en typ sorg.. jag vet att jag drömde nått att jag grät jätte mycket för något men minns inte vad! men jag känner mig lite nere just nu över det! Haha helt sjukt vad drömmar kan påverka en..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0