Gratttis alla strudenter!!

Idag är det studenten här i stan, jag gratulerar alla studenter och hoppas ni tar tillvara på den här dagen! Den kan vara den bästa i era liv.. Min var det iallafall, kommer aldrig glömma känslan jag hade då! Vet inte hur det kommer kännas när jag snart åker ner på stan och ser att det är nån annan än jag som åker omkring där på flaken..

Min underbara maddis tar studenten!! Grattis som fan på henne love her<3

ps ses sen! hehe

Sen ikväll bär dte av mot FÖR VI HARTAGIT STUDENTEN fest!! Kommer bli så himla awsome, min alldra sista helgdag här för sommaren och jag ska ta väl tillvra på den!! Jag är nyfixad naglarna är målade klackarna på så nu är det bara att köra igen ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh tack gumman! och tack för presenterna! AS FINT! nu får du ha det bäst i norge<3

2010-06-14 @ 11:11:55
URL: http://maddemoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0