efter regn kommer solsken

ELLLER??? Jag har då inte sett något solsken efter nattens spöregn som förövrigt var jävligt sickooo!! Vet inte riktigt vad vi hade gjort för att ha förtjänat det skyfallet..

Kvällen började iallafall med att fira pappa. Släckten var här och vi åt och drack massa gott. Det var kul jag kommer ju inte träffa släkten på hela sommaren så det var mysigt att umgås med dom, alla var förståss väldigt glada över att jag tagit körkort så jag snodde lite attention av pappas dag där faktiskt..

Senare drog jag mig ner mot stan för att möta upp Hanna för att sitta och dricka vin på Hå pe's, vi tänkte att vi delar på en flaska med heltplötsligt så tog den slut, och vi ville ha en till.. Och då blev vi bjudna på den flaskan av nån random som vi varken snackat eller snackade med på hela kvällen. sjysst 2 för en liksom;) hehe och såklart när vi skulle dra så var det det värsta regnet i världshistorien..(typ) och vi drog oss för att gå ut, men sen så fick vi ett paraply därifrån så de va ju helt OK liksom! Jag hade en helt perfekt kväll iallafall, tack för det!!:)


Födelsedagsgubben i egen hög person Grattis grattis


Inte så lätt att ta kort när det står ett bort emellan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0