åhh-hooo

Regn igen.. Man blir verkligen helt nere när det regnar här.. och uttråkad, att vakna och höra regnet utanför gör verkligen att man inte vill gå upp.. hade tänkt att gå ner och handla och grejer idag för jag börjr inte först 5 men det tror jag att jag skiter i faktiskt.. Baka är ialalfall nått jag måste göra för mina bröd är slut.. Hur kan dom ha tagit slut såhär dort? haha jag måste äta hur många som hällst!!! Jaja här är detskit för tillfället men hoppas det är bra med er, Apotify vägrara fungera för mig också jag som ville hära kent nya!! FAN FAN FAN

Kommentarer
Postat av: susanne

lilla gumman ,så illa kan det inte vara .det är inte alltid roligt här heller...det fina vädret kommer nog snart .snart om 3veckor syns vi,då ska vi ha med massa mat och godis.vi kan kanske skicka med posten om något är akut.vi saknar dig med,väldigt mycke....jag har fixat trådlöst internet tills du kommer hem,bra va ha det så bra många kramar mamma

2010-06-30 @ 16:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0