så kan det gå

Igår var det fest och hade bestämt mig fäör att gå all in, det kan man säga att jag gjorde.. Jag var packad.. wasted, dyngrak you name it!! Det var så illa att när jag vaknade imorse mindes jag ingenting från när vi gick härifrån.. Jag har sår och brännblåsor på armarna och jag trodde jag supit bort min kamera men jag hade dett den till nån annan tydligen! De andra har fått berättat om min kväll och nog verkar jag haft kul allt!! Men jag ska väll lugna ned nig lite med festandet kanske... Bilder kommer imorogn har inte lagt in dom på daton än, fick nyss tillbaka kameran..

Ikväll spelade iallafall Kent hemma i eskilstuna och gud vad jag hade velat vara där.. Min syster var där så jag hoppas jag får en recension om hur mina älsklingar sköttte sig på scenen.. Nu måste jag sova upp på jobb imoron.. Nattti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0